Retourneren

Ben je niet tevreden over jouw artikelen of wil je om een andere reden de ongeopende verpakking retourneren? Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om daarover te beslissen. Nadat je een retour bij ons hebt aangemeld, heb je vervolgens maximaal 14 dagen de tijd om dit te verzenden.

Stappen voor een snelle afhandeling:

1. Mail naar info@lamberts.nl
Geef aan van welk bestelnummer en welke artikelen je wilt retourneren.
Graag ontvangen we ook de reden van retour omdat we met deze feedback ons aanbod zo goed mogelijk kunnen aanpassen aan de wensen van onze klanten.
Je ontvangt van ons een reactie per mail met het retouradres en het retournummer.

2. Stuur de artikelen naar ons toe
Alleen artikelen die onbeschadigd, ongeopend en in de originele verpakking worden teruggestuurd worden als retour verwerkt. Doe ze bij voorkeur in dezelfde doos waarin je ze ontvangen hebt. Heb je deze niet meer, verpak ze dan goed. Zet duidelijk het retouradres en retournummer op de verpakking.

3. Kosten retourzending en bericht ontvangst 
De kosten voor een retourzending zijn voor eigen rekening. Op de website van de transportbedrijven (bijv. PostNL of DHL) vind je de actuele prijzen. We adviseren om de retourzending met track & trace te versturen, zodat je altijd een bewijs van verzenden hebt (mocht je retour onverhoopt kwijtraken bij het postbedrijf). Zodra we je retour hebben ontvangen en behandeld krijg je een mail van ons. 

4. Terugbetaling
De artikelen moeten binnen 14 dagen na ontvangst van de mail met retournummer worden teruggestuurd Als we de artikelen in goede staat hebben ontvangen, storten we het aankoopbedrag zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen terug op de rekening waarmee is betaald.

Helaas kunnen we niet identificeerbare retourzendingen (zonder gegevens toegevoegd) niet behandelen.

What are you looking for?

Your cart